Friday 5 August 2011

Dah Bace , Senyap senyap ea !

Malu la nak story kat korang . hehe . Ini tentang perasaan . Bak kate Ustazah Rohaini tadi , lelaki suke pendam perasaan ! Wah ! Terbaek . Yeke aku pendam perasaan ? Bukan aku da cecite kat oranh ke ? bhahaha . Bak kata pepatah , Kalau ade jarum yang patah , jangan disimpan di dalam peti . Peh ! da macam ayat Cikgu Saliza je . Huhuhu . Sebenarnye , kite suke kat dea (sape ? ane leh bagitaw kat awak sume ! nanti kecoh la Malim ni ! hehe maklum la . Popularkan ?) da lame jugak la kite suke kat dea . lebih dari 24 jam . Okey kan ? hehe . lame la jugak . da la susah nak jumpa dia . maklum la . berjauhan . hehe . jauh ke ? bhahahaha . Kau nak tau jugak ? kau teka la . dah . dfah . kaun kau pakai teka je . hehe . Tambahan lagi kalau Cik Bera(name samaran je) bace . mesti macam macam dia teka . silap ari bulan , dah bace je terus call aku . Mati ! kau call , aku tak angkat .! hehe . bukan pe . nanti abes kredit kau la ngek . tadi jumpe dia . excited sangatsangat . hehe . tapi nampak muka je la . tak bertegur pun . malu la . takkan la nak bagitahu dia . malu laaaaaaaaaaaaa . hehe . kalau boleh la , nanti kite nak jalan jalan dengan dia . hehe . berdua je . Tak nak ade Blanca . tak nak ade presiden , tak nak ade Mak ayam , tak nak ade Pocaco , tak nak ade Jandi . hehe . berdua je . Dan Paling aku tak nak , KOKO PINKO ! sebab nanti kecoh DP tu . mesti dia malu . hehe . Maklum la kan Kembar siam kalau da berjumpe macam celaka ! hehe . Da la . nanti de pape perkembangan , kite bagitahu . Byeee .

2 comments:

  1. baik kau bagitahu sekarang juga..pisau di leher kau..pistol di kepala kau..aku tgh ugut ni :P

    ReplyDelete